?

Log in

Turquoise Design
Artwork by cullendesire
Serious lulz 
5th-Jun-2008 07:24 pm
X-Men//Magneto
Some funny icons I made... hope you can find something you like! :D

Teaser:


001
002
003
Lullzaby

001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015
016
017
018
019
020
021
022
023
024
025
026
027
028
029

Comments are lulz love
Credit if taking please
No hotlinking
If you like these join and tell your friends ;)

Comments 
(Deleted comment)
5th-Jun-2008 01:05 pm (UTC)
Thank you :D
5th-Jun-2008 12:58 pm (UTC)
These are awesome!
Hahah saving some, will credit, thanks!
5th-Jun-2008 01:10 pm (UTC)
Yay! Thank you, glad you like! :D
5th-Jun-2008 01:02 pm (UTC)
LOL, these are so adorable! :D
5th-Jun-2008 01:11 pm (UTC)
:D :D Thank yooooooooou!!
(Deleted comment)
5th-Jun-2008 01:18 pm (UTC)
Thanks! I love your icon!! haha
(Deleted comment)
5th-Jun-2008 01:17 pm (UTC)
LOL these are funny! :D
5th-Jun-2008 01:21 pm (UTC)
Thanks!! :D
5th-Jun-2008 01:46 pm (UTC)
omg, love your icons!
saved a few, will credit! :D
5th-Jun-2008 01:51 pm (UTC)
Thanks heaps! :D
5th-Jun-2008 01:48 pm (UTC)
XDD These are totally awesome, love 'em!
Especially the last one. :DD
5th-Jun-2008 01:56 pm (UTC)
Haha thanks. I would love to see his reaction if someone did it (mmmm maybe idea for fan fic!!)
5th-Jun-2008 02:08 pm (UTC)
Cute icons!! :)
5th-Jun-2008 02:16 pm (UTC)
Thank you very much!
5th-Jun-2008 02:09 pm (UTC)
I love these. Will be taking some and crediting of course.
5th-Jun-2008 02:16 pm (UTC)
Awesome :D Thank you
5th-Jun-2008 02:22 pm (UTC)
Hah, these are hilarious!
x]
5th-Jun-2008 02:27 pm (UTC)
:D thank you!
5th-Jun-2008 02:27 pm (UTC)
good stuff! they're hilarious! I snagged a couple to use. thanks for making these. :)
5th-Jun-2008 02:50 pm (UTC)
:D Thanks so much! And you're welcome, glad you like them!
5th-Jun-2008 02:42 pm (UTC)
hahahah awww i love all of these :) keep rockin'
5th-Jun-2008 02:52 pm (UTC)
Thank you *blush* xD
5th-Jun-2008 02:45 pm (UTC)
haha, these are great
5th-Jun-2008 02:51 pm (UTC)
Thanks!!!1! :D :D
5th-Jun-2008 03:03 pm (UTC)
These are made of awesome! Saved a bunch and will of course credit when used :)
5th-Jun-2008 03:04 pm (UTC)
Yay! *is stoked* Thanks
5th-Jun-2008 03:10 pm (UTC)
OMG! These are HILARIOUS! I would love to see some Jacob ones!
5th-Jun-2008 03:22 pm (UTC)
Haha thanks. I might have to do some now. Will let you know if I do! :D
5th-Jun-2008 03:28 pm (UTC)
Fun icons! I particularly enjoyed the Edward ones. ^^
5th-Jun-2008 03:44 pm (UTC)
Hehe thank you XD
5th-Jun-2008 04:40 pm (UTC)
LMAO! I love the Edward/Bella ones.
6th-Jun-2008 01:30 am (UTC)
Thanks! Glad you like them! :D
5th-Jun-2008 05:24 pm (UTC)
these are funny =D
6th-Jun-2008 01:31 am (UTC)
Teehee thank you :)
5th-Jun-2008 05:52 pm (UTC)
saves some. do credit when use

:]
6th-Jun-2008 01:31 am (UTC)
Awesome thanks!
5th-Jun-2008 06:22 pm (UTC)
haha, these are all hilarious. i esp. love #29!
6th-Jun-2008 01:32 am (UTC)
Haha I know you totally want to test if it's true!! :D Thanks!
5th-Jun-2008 06:45 pm (UTC)
Ahhh i absolutely LOVE hilarious Twilight icons. They make my day =] More, more!! hehe.
6th-Jun-2008 01:33 am (UTC)
Thank you, I plan to... although they always tend to be sexually related O_O haha
5th-Jun-2008 08:21 pm (UTC)
*raffles*

These are too good. I'm meming this!
6th-Jun-2008 01:34 am (UTC)
Awwww, thanks heaps!! :D *sniffle*
5th-Jun-2008 11:41 pm (UTC)
LMAO I LOVE THEM.
6th-Jun-2008 01:34 am (UTC)
Thank you!! :D
6th-Jun-2008 04:02 am (UTC)
these icons are awesomeeeeee :D
6th-Jun-2008 06:38 am (UTC)
*clutches at stomach* These made my day. ♥ Snagging some, will credit!
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Mar 23rd 2017, 12:22 pm GMT.